V petek, 19.9.2014, smo se podali v Brežice po naziv Kulturna šola. Dogodek je bil sestavljen iz dopoldanskega in popoldanskega dela. Naši učenki sta bili razvrščeni v likovno delavnico in sta ustvarjali v galeriji posavskega muzeja Brežice.
Mentorji smo si v času, ko so se učenci razpršili po brežiških kulturnih ustanovah, ogledali posavski muzej, ki se nahaj v čudovitem gradu Brežice.
Učenci so se razvrstili v plesno, folklorno, instrumentalno, literarno, likovno in gledališko delavnico.
Ob 12. uri je sledila skupna predstavitvena točka v samem mestnem središču, kjer so učenci pokazali, kar so se pri posameznih delavnicah naučili.
Po prijetnem vzdušju sredi centra Brežic, smo obiskali še Dom kulture, kjer je potekala slovesna zaključna prireditev, kjer so razglasili najbolj kulturno šolo, ki je postala OŠ Livada Ljubljana ter podelili posebna priznanja šolam, ki so komisijo prepričala s posebnim poudarkom kulturnega delovanja na posameznih področjih. Skupaj z nami je naziv kulturne šole prejelo 86 šol.
Res je, da nismo prejeli naziva najbolj kulturne šole, vendar nam tudi naziv Kulturna šola veliko pomeni in smo ga veseli, s svojim kulturnim dogajanjem na šoli in v lokalni skupnosti pa se bomo trudili ta naziv tudi v prihodnje opravičiti in obdržati.
Utrinek Romane Zvizdalo: V petek sem se z Marušo Stane in učiteljicama Burjak in Fajmut odpravila v Brežice po naziv Kulturna šola. Z Marušo sva bili v svetlo modri skupini, v loikovni delavnici. Izrezovali smo papirnate ljudi in vsak je imel svojo barvo. Potem smo jih razvrstili po barvah kot si sledijo v mavrici. Tako smo dobili znak kulturne šole. Nato smo si ogledali muzej ter si odšli ogledat predstavo v Dom kulture. Sledila je podelitev najbolj kulturne šole, to je OŠ Ledina. Za nas obiskovalce so v šoli zelo lepo poskrbeli, saj so nam pripravili toplo kosilo. Res je, da nismo dobili naziva najbolj kulturne šole, nam pa je bilo v veliko veselje, da smo spoznali tiste, ki so ta naziv prejeli.
Andrejka Fajmut in Vesna Burjak
(Skupno 84 obiskov, današnjih obiskov 1)